Andelsboligforeninger

En sund andelsboligforening med en sund økonomi. – Det kan vi hjælpe med.

Vi sørger for fuld drift af foreningen eller administration af enkeltelementer – helt afhængigt af foreningens behov.

Et tæt samarbejde
Da vi er en lille virksomhed, har vi stor mulighed for at lytte til den enkelte forenings behov og tilpasse vores ydelser derefter.

Det betyder samtidig, at vores kunder stort set altid har den samme kontaktperson, og at vi kommer tæt på foreningernes bestyrelser. Det giver nærhed og tryghed i samarbejdet for alle parter.

I ejendomsadministrationen sørger vi bl.a. for

  • Juridisk rådgivning om finansiering, låneomlægning m.m.
  • Indkaldelse til generalforsamling
  • Deltagelse i bestyrelsesmøder
  • Håndtering af beboerhenvendelser
  • Kvartalsrapporter
  • Afregning af forbrugsregnskaber
  • Lønadministration m.m.

Kontakt os

Seneste nyt

25. november 2024
Asbest handler om både sundhed og jura – sørg for at din bolig har en ren ”straffeattest” – få overblik over regler, bøder, tilskud og BBR
Asbesttages levetid på 40-60 år har sammen med nye regler sat gang i udskiftningen. De nye regler for håndtering af asbestholdige tage, træder i kraft 1. januar 2025. Reglerne udfordrer både køber og sælger i en bolighandel, for hvem hænger på ansvaret for asbest i nærmiljøet.