Udlejere

Vi varetager både fuld administration og drift af ejendommene eller administration af enkeltelementer – helt afhængigt af vores kunders behov.

De gode relationer giver tryghed i samarbejdet
Da vi er en lille virksomhed, har vi stor fleksibilitet når det gælder tilpasning af vores ydelser. Det betyder samtidig, at vores kunder stort set altid har den samme kontaktperson. Det giver nærhed og tryghed i samarbejdet for alle parter.

I ejendomsadministrationen sørger vi bl.a. for

  • Juridisk rådgivning om kontrakter, lån, skat m.m.
  • Opkrævning af leje og forbrug
  • Afregning af forbrugsregnskaber
  • Varsling af lejestigninger
  • Betaling af ejendommens udgifter
  • Håndtering af henvendelser fra lejere, håndværkere m.fl.
  • Syn ved ind- og fraflytning
  • Rådgivning om ombyg og renovering
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og lønudbetaling

Kontakt os

Seneste nyt

25. november 2024
Asbest handler om både sundhed og jura – sørg for at din bolig har en ren ”straffeattest” – få overblik over regler, bøder, tilskud og BBR
Asbesttages levetid på 40-60 år har sammen med nye regler sat gang i udskiftningen. De nye regler for håndtering af asbestholdige tage, træder i kraft 1. januar 2025. Reglerne udfordrer både køber og sælger i en bolighandel, for hvem hænger på ansvaret for asbest i nærmiljøet.