Gavekort til juridisk rådgivning

Med et gavekort fra Danske BOLIGadvokater kan du glæde dine børn/børnebørn o.a. med et bidrag til kvalitetsrådgivning fx i forbindelse med køb af ny bolig.

Et gavekort fra Danske BOLIGadvokater, kan bruges til hel- eller delvis betaling –  for juridisk rådgivning hos et medlem af Danske BOLIGadvokater. Gavekortet kan indløses hos alle medlemmer af Danske BOLIGadvokater.

Som kunde hos et medlem af Danske BOLIGadvokater får man altid en aftalt pris og en aftale med BOLIGadvokaten i forbindelse med et uforpligtende og gratis formøde.

Ved bolighandler gennemgås købsaftalen og de ofte mere end 200 sider, der følger med, og BOLIGadvokaten rådgiver om eventuelle faldgruber ved boligen samt handlens dokumenter, herunder tilstandsrapport (ved hushandler), regnskab og vedligeholdelsesplan (ved ejerlejligheder) m.m., og forhandler herudover pris og vilkår med ejendomsmægler, så boligkøberen får den bedst mulige handel.

Du kan evt. tage kontakt til en af vore lokale BOLIGadvokater, hvis du ønsker at få en fornemmelse af prisniveauet for kvalitetsrådgivning i forbindelse med en bolighandel inden du bestiller et gavekort.

Gavekortet kan ikke bruges til elektronisk betaling.
Evt. klager over gavekortet rettes til Forbrugerklagenævnet.

Køb gavekort HER